Lejebetingelser
husbanner
bordbanner
blomsterbanner

Nøglehus


Vester Skerninge Forsamlingshus er et nøglehus, det vil sige at man lejer det aftalte uden vært eller personale.

 

Sådan gør du, når du vil booke og leje forsamlingshuset


1. Ved bestilling udfyldes og returneres kontrakten i underskrevet stand, og der indbetales 1.000 kr. i

depositum eller 5.000 kr. hvis huset lejes til ungdomsfest.


Beløbet indbetales på udlejers konto i Sparekassen Fyn

Reg. nr.: 0828 kontonr.: 8035625225, husk at opgive lejedato.


Når beløbet er indbetalt og den underskrevne kontrakt er udlejer i hænde, enten pr. post eller mail,

er huset reserveret.

Depositum refunderes efter nærværende kontrakt, regler og husregler.

Depositum refunderes ikke medmindre de lejede lokaler kan lejes ud til andet arrangement samme

dato.


2. Senest 14 dage før du skal leje forsamlingshuset, skal lejen (1.800 kr. eller 2.500 kr.) indbetales

på udlejers konto i Sparekassen Fyn Reg. nr.: 0828 kontonr.: 8035625225, husk at opgive lejedato.

Leje refunderes ikke, medmindre de lejede lokaler kan lejes ud til andet arrangement samme

dato.


Afholdelse af festen

Har du lejet forsamlingshuset 1 dag har du adgang til huset fra kl. 8.00 om morgenen på lejedagen

og indtil huset skal afleveres kl. 6.00 næste morgen.

Mod en mindre tillægsbetaling er der mulighed for at for få adgang til huset dagen før og/eller efter,

såfremthuset ikke er lejet ud dagen optil eller efter.


Følgende er inkluderet i lejen, om du har lejet den store eller lille sal.

- Gratis WIFI: Hotspottet hedder: Gæst eller Guest - Koden er: bruger2015

- Borde og stole til ca. 120 personer. (Den store sal er godkendt til max 120 pers.)

- Hvidt porcelæn og service til ca. 80 personer.

- Forbrug af el, vand og varme samt renovation af madvarer. BEMÆRK - flasker, dåser, pap og papir er

   ikke inkluderet i renovationen, sker dette alligevel bestilles en ekstra tømning på lejeres regning (800 kr.)


Forsamlingshuset er ikke godkendt af brandmyndighederne til overnatning.


Aflevering

Ved aflevering skal lejer sørge for nedenstående. Mangler, skader og rengøring udover de 2 timer inkl. i den

obligatoriske rengøring, modregnes i depositum. Kan det indbetalte depositum ikke dække mangler, skader

og slutrengøringen, har udlejer ret til at opkræve dette af lejer - udlejer fastsætter prisen efter markedspriser.


Store sal, lille sal, indgangsrummet og for-rummet.

Her skal være ryddet op. Stole og borde sættes på plads. Borde tørres af.

Gulve skal være fejet og fri for snavs, så der er klar til alm. rengøring.                                 


Toiletter.

Husk at medbringe

Viskestykker, karklude og opvaskemiddel.

Stanniol, film og emballage til indpakning af rester.

Klare skraldesække.

Toiletpapir.

Håndklæder.

Håndsæbe.


Relevante oplysninger.

Det er ikke tilladt at bruge, tegnestifter eller søm på vægge, gulve, lofter, inventar eller andet. Der må ikke

bruges ris og serpentiner.

Der må ikke bruges vand, tøris, sæbebobler eller andet vådt på gulvet da gulvet kan blive skadet med

erstatningskrav til følge.

I tilfælde af at udlejer er nødt til at annullere lejeaftalen som følge af uforudsigelige og upåregnlige

hændelser såsom brand, oversvømmelse eller andet refunderes såvel depositum som leje, men der ydes

ikke erstatning derudover.


Særlige Betingelser

Overholdes følgende betingelser ikke skal arrangementet ophøre øjeblikkeligt og alle gæster skal forlade

stedet i god ro og orden, sker det ikke vil ordensmagten blive tilkaldt hvor denne lukker arrangementet.


For alle arrangementer gælder:

- Al færdsel udendørs skal foregå i god ro og orden.

- Musik efter kl. 22.00 skal foregå for altid lukkede døre og vinduer

- Musik og larm skal ophøre senest kl. 02.00

- Der må ikke kastes med flasker og lign. både inde og ude.

- Der må ikke urineres udendørs, brug de dertil indrettede toiletter.

Ellers er brug af sund fornuft gældende og rygning eller brug af e-cig er natuligvis ikke tilladt indendørs.


For ungdomsfest u. 25 år. er iøvrigt gældene.


- Al færdsel og ophold skal foregå bagved huset (der kan evt. sættes afspærring op ved yderkøkkendøren

overtil hegnet)

- Al færdsel må i øvrigt kun foregå på matriklen.

- Festen skal slutte kl. 02.00 og gæsterne skal i god ro og orden forlade festen.

- Der skal til hver en tid være 1 forældre pr. 10 gæster tilstede.

Repræsentanter fra huset kan komme og foretage stikprøvekontroller.   

 

Skraldeposer tømmes, der fejes og ryddes op for affald og skidt, så der er klar til almindelig rengøring.


Køkken

Skal ryddes og rengøres. Det betyder, at der skal være vasket helt op og sat på plads.

Borde, vask, køleskab, ovn og komfur vaskes rene. Gulvet skal ikke vaskes men eventuelle spildte

ting skal tørres op.

 

 


 

 

 


 

Lejebetingelser